maanantai 12. marraskuuta 2012

69,5 kg

Oon nyt niin ylpeä, paino alta 70 kg, niin voi jo hiukan hymyillä! Kirjoitan tätä postausta aika kiireellä. Meillä on koeviikko ja mun on pakko mennä lukemaan. Onneksi se on ohi perjantain jälkeen!

Taisin luvata tiheempää postaustahtia, mutta nyt en ole yksinkertaisesti jaksanut miettiä mitä tänne blogiin kirjoittaisin, kun koulusta on ollut niin paljon hommaa.

Tosiaan, oon nyt laihtunut -2kg ihan sillä että oon pyrkinyt käymään kävelylenkillä joka päivä ja oon syönyt paljon pastaa, vispipuuroa, pilttiä ja täysjyväruisleipääkin. En oo edes salaattia syönyt.

Mun ruokavalio ei oo siis ollut mikään hirveän monipuolinen tänä aikana ku oon nyt lukenut. Enkä oo päivässä tarvinnukkaa nii paljoa kaloreita ku normaalisti, koska aika on tosiaan mennyt pöydän ääressä pääasiassa.

Minkälaista postausta te toivoisitte? Mun on pitänyt jo pitkään ottaa kuvia tuloksista, mutta nyt kysynkin mitä muuta te toivoisitte? :)

Kasvoni olen luvannut näyttää sitten vasta kun olen päässyt siihen tulokseen, että olen laihtunut tavoitteeseeni. Mutta muuten voin päivittää tänne mitä vaan, hyvän maun rajoissa siis. ;) Ja vastaan kaikkiin kysymyksiin!

Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti