sunnuntai 30. joulukuuta 2012

64,5


Kevyt vaihtoehto herkutteluun! Ei vie kuin 20 minuuttia ja kaupoista voi hankkia valmiita dippimausteita, jotka sitten sekoitetaan kermaviiliin.

Simppeli ja kevyt iltapala: kurkkuja, tomaattia ja raejuustoa. On myös täyttävää!
Oon alkanu treenaa juoksumatolla aina jos tekee mieli kattoa joku elokuva siinä samalla. Tossa vasemmalla näkyy kuinka paljon oon kaloreita polttanut (532 kaloria) sitten kilometrit on keskellä (12km).
 
 

Heissulivei!

Joulu meni ja oon selvinnyt ilman lisäkiloja, päinvastoin oon laihtunut. En syönyt yhtään jouluruokia, ja herkutellu oon niukasti: muutama konvehti päivässä ja yhden joulutortun söin. Joulukarkkeja on siis vieläkin jäljellä, mutta niitäkin kohtuudella.

Oon nyt loman aikana innostunut tehostaa mun liikkumista myös kotona: oon kävelly paljon juoksumatollakin ja on ilmeisesti myös aineenvaihdunta nopeutunut. Lisäks oon suunnitellu muutamia uudenvuoden lupausia, jotka voisin jakaa täällä bloginkin puolella.

1. Laihdutan -9,5 kiloa kesään mennessä
2. Jatkan salilla käyntiä vähintään 2 kertaa viikossa
3. Teen kävelylenkin joka päivä
4. Vähennän stressiä
5. Nukun enemmän
6. Aloitan ruoka/liikuntapäiväkirjan
7. Tapaan ystäviä aktiivisesti
8. Jätän aikaa myös itselle
9. Hankin työn
10. Muutan omilleni

Onko teillä muilla uuden vuoden lupauksia? Ootteko te onnistuneet pitämään kuluneen vuoden lupaukset? Itselläni eivät kaikki ihan onnistuneet, mutta ainakin painon pudotuksesta voin olla tyytyväinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti