sunnuntai 9. joulukuuta 2012

When I start it, I will never end it!

Moikka!

On ollu hiukan hiljaiseloa tän blogin puolella, mut nyt oon taas palannu! Paino on ollut viime aikoina heitellyt noin 67,5-68kg välillä, eli pieni jumitus vaihe taas alkanut näköjään, osiks ehkä johtunu mun toimettomuudesta haha. En oo siis kauheesti kerenny liikuskelee ku koulusta on ollu nii paljon hommaa ja piti myös keretä kavereita näkee ja poikaystävää nii aika ei oo kunnolla oikee riittäny.. Tai no hmmm...ehkä sekin on vielä huono syy! Mut anyway, jatkan siitä mihin oon jäänykki!
Ens torstain jälkee alkaa mulla joululomaki ja mul ei oo enää mitää syytä jäädä kotiin istumaan, tai muuta mikä estäis mua hinaamaan itteeni lenkille tai salille. Oon kattonu youtubesta taas hyviä treenivideoita ja niiden avulla treenannu. Kaikki liikkeet ei tosin sovi mulle, meinaan mulla on hieman huono selkä, mutta kyllä mä muutaman niistä oon ittelleni nappassu mitä aion sit alkaa tekee päivittäin kotijumppana jos en oo käyny salilla samana päivänä.
Oon juonu ihan HIRVEESTI vettä. Tuntuu ku kokoajan olis jano. Mutta vesihän vaan auttaa laihtumaan ja kunnon yöunet tietenkin! Tosin jälkimmäinen ei oo pariin viikkoon kunnolla toteutunu mun kiireiden takia..
Jokatapauksessa tässä ois ny pientä kuvasaldoa ja noi uudet treenishortsit tietenkin mitkä mun poikaystävä anto mulle lahjaks. ;) Ja tosta kalenteripäiväkirjasta vielä se, että aion päivittää sinne kaikki mun liikuntasuoritukset, mitä oon syöny ja paljon oon pudottanu painoa. Tää on mun uuden vuoden lupaus itelleni ja siit on varmasti helppo seurata millä on laihtunu viime aikoina ja millälailla ei.
HELP!
Mul on noiden kuvien kaa ongelmii, en saa niitä millää jostai syystä isommiks. Onko siihen jotai muuta tapaa ku niiden klikkaaminen ja siit se valinta jos haluu erittäin suureks? Kiitos! :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti