torstai 13. joulukuuta 2012

Ilman taistelua et voita mitään

Kuten otsikkokin kertoo, niin nyt oli helppo viikko koulussa ja alko vihdoin lomakin! Oon käyny tän viikon aikana pilateksessa, kävelylenkeillä, treenannu kotijumpilla, zumbannu ja käyny salilla. En vois olla enempää kuin tyytyväinen! Huomenna taas salille ryhmätunnille! :)
Paino näytti tänään aamulla 66.9 kg, mutta tuntuu ihan siltä että ois lähteny jotain vielä pois kun tänään panostin kunnolla! Saa nähdä huomenna vaa'alla, heh!
Oon syöny tosi niukasti ja tiiän ettei oo terveellistä ja en suosittele kellekkään, mut oon eläny suurinpiirtein vaa cheerios muroilla ja leivällä. Oon miettiny jo pitkään mitä tekisin mun ruokavaliolle ja sit tajusin, että voisin alkaa lakto-ovo-pesco-vegetaristiksi, eli söisin kasvisruokavalion lisäks kalaa, munia ja maitotuotteita. Mua suoraansanottuna säälittää miten kaltoin eläimiä kohdellaan ja kuinka paljon ne loppujen lopuks ymmärtää mitä tulee tapahtuun. Ajattelin kuntoilun ohella alkaa käyttää myös proteiinivalmisteita, niin että tehostaisin rasvan palamista ja lihasten muodostumista! Eli jos koostan ruokavalion oikein, niin tuun kyllä pärjäämään ihan hyvin! Eikä oo ongelma entiselle kasvissyöjälle, heh!
Huomenna siis ajattelin tehdä tonnikalasalaattia ja alkaa panostaa mun ruokailuun! Voisin keittää pari munaakin ja lisätä ne sinne salaatin joukkoon! Sit vielä ne proteiinijauhot jostai terveyskaupasta ja oon valmis mun projektiin! :) En oo muutenkaan syönyt lihaa enää päiväkausiin! Jospa alkaisin nyt käyttää kameraa aktiivisemmin kun tuli nyt ihan kuvaton postaus tällä kertaa..

See ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti